Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Nine: Time Travelling Nine Times



   Herkesin geçmişinde pişmanlık duyduğu keşke bu hatayı yapmasaydım ya da bunları hiç yaşamasaydım dediği anlar olduğu hatta elimde bir sihirli değnek olsa da geçmişimdeki yanlışları düzeltsem dediğimiz olmuştur fakat kaderle oyun olmaz diyede bir şey var kaderimizde olanakları değiştirdiğimizde olacak sonuçları hiç düşünmeyiz sadece o pişmanlıktan kurtulmaktır tek isteğimiz ama maalesef kadere karışınca insanın ne kadar uğraş vereceğini bir kerede anlamış oldum bu diziyle ... Peki sevdiğinizi kaybetme pahasına kaderinizi değiştirir misiniz?

   Park Sun Woo(Lee jin wook) bir haber ajansında spikerdir.
 Başarılı ve oldukça işinin ehlidir ve fazlasıyla sivri dilli bir kişidir. 
   ama  bir gün Nepalden haber gelir -abisinin ölüm haberi- onunla ilgili bilgi ve  eşyalarını teslim almak için yolla koyulmuştur. abisi niçin oraya gitmiştir ölüme gidecek kadar ne için uğraşıyordur bunlarının hepsini teslim aldığı tütsüyü uyuyacağı zaman yaktıktan  sonra anlayacaktır.
  Böylelikle abisinin niçin yaptığını anlar ve abisine söz vermişcesine işin peşine düşer ve 20 yıl geçmişe giden bir serüvene başlar. ama olaylar hiç tahmin ettiği şekilde gitmez hatta hiç tahmin etmediği bir sürprizle karşılaşır ve aslında bu yaptığı hayatının  pişmanlığı olacaktır bundan kurtlumak için ve hatta tümör hastalığından kurtulmak için bu yola girer ve sonuna kadar devam edeceğine kara vermiştir. 

   Babasının ölümünün ailesinin parçalanma sebebi olduğunu bir de bunu en sevdiği kişinin babasının arkadaşıyla yaptığını duyunca hayatının darbesiyle karşılaşır.

 Aşk olmaz mı tabi ki olur - Eee! N de olsa aşk acısı çekmeden olmaz- bu kaderi değiştirmek uğruna uğraşlar veriyor yakışıklım elindeki gül gibi hatunu kaybeder hemde ne kaybetme- tahmin etmekle birlikte öğrendiğimde yine şaşırmıştım- Birde saftirik sevdiğine yapışan ve böyle tavılarlada sevdiceğini elde eden joo min young(Jo Yoon Hee) var.
 -Şimdi resimlerine baktım da kızı dizi için çirkinleştirmişler resmen yazııııııık!!!!

   Yine her zaman ki gibi kızımız masum saf sevgisinin peşinde koşar tabi bunlar olurken farkında değildir ama anlayacağı zamanda gelecek ve anladığı zamanda...

  Yani anlayacağınız bu tütsüler bunların çok da işine yaramıyor beladan başka-ilk başata ayy ne güzel benimde bir tütsüm olsa demiştim ama izledik aman aman benden uzak dursun tövbe istersem dedim-. sadece yorumsuz merakla izlemeyi tercih ettim.  
   ve malesef sonu da pek parlak değil... ama bu kadar zorluk , dram ve gizem çok heycanla izleniliyor ben büyük merakla izledim tavsiye ederim haydi heycan başlasıın!!!!! :))))))


                                 


                                    


                                    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^