Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Haunter/ Physic/ Choin (2010)



Bu filmi izlerken en çok beni mutlu eden bir türk oyuncunun oynamasıydı adı Enes Kaya
 ve 2011 miydi (sanırım öyle olacak) bir koreli bir bayanla( mi yun)  evlendi, gururumuz Enes Kaya kendilerine çok sevgiler saygılar diyip mevzuya geçiyorum.



Çocukluğunda bile annesinin artık dayanamayıp öldürmeye çalıştığı
tuhaf bir yeteneğe sahip bir adam(Kang Dong Won)
gözleriyle insanları yönetip istediği her şeyi yapar özellikle para alıp rahat yaşamak(daha gücünü ispatlamaya çalışan bir psikopatta denilebilir) gibi fakat bir gün bir dükkana girip parayı çaldıktan


sonra bunun sebebini araştırmaya çalışan orada yeni işe girmiş olan baş rolümüz , ganalı ve türk arkadaşlarıyla bu işin peşine düşerler adamın bu gücüne karşı koyabilen sadece bu baş rol oyuncumuz(soo go) dur.
büyük bir mücadeleyle onu engellemeye çalışır.


Arkadaşlarının yardımıyla bu adamın zaaflarını kullanarak onu engellemeye çalışırlar ve en sonunda ne yapacaklarını bulurlar .adam ışıktan etkileniyordur bunu fark ettiklerinde gözlerinin gücünü kullanması engelleyecek şekilde bir (mekanizma mı desem ne desem bilemedim ) öyle bir şey geliştirirler  :)







Bana en çok bu filim de nereyi sevdin derseniz türk oyuncunun filmde aşık veyselden uzun ince bir yoldayım türküsünü okumuş olması bu benim için muhteşem bir şeydi o türküyü duyduğum anda gözlerim doldu birde filmin başların namaz kıldığını göstermişlerdi o da beni bayağı mutlu etmişti böyle bir şeyi göstermeleri oldukça sevindirdi . bu kadar yeter sanırım sizi filmin heyecanıyla baş başa bırakıyorum ve türk olan aliyle .. onu çok seveceksiniz .






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^