Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

The Queen's Classroom (2013)


Başta bu diziyi izlemeyi düşünmüyordum. Aman ne olacak işte bir öğretmenin aşırı disipliniyle çocukları yola getiriyor. Basit bir dizi işte deyip izlememiştim biraz ön yargılı davrandım ama dizilerimin hepsi bitince bir bakayım dedim hiçte düşündüğüm gibi değilmiş kadın disiplinlikten ziyade despot bir öğretmen, en kesinlikle böyle bir hoca görmedim kadın resmen çocuklara zorluk çıkarmaktan hoşnut oluyor. Ama bir yönden bakıca hak veriyorsun fakat taktikleri iyi diyorsun fakat çocuklara üzülmeden edemiyorum bu kadar da olmaz diyorum. 

Çocukların kendisinden kurtulmak için yapmaya çalıştıkları şeyleri öyle bir kullanıyor ki kendi aleyhine döndürüyor ve bunu o kadar rahat bir şekilde yapıyor ki çocukların onca uğraşı boşa gidiyor yetmiyormuş gibi bir de birbirilerine düşürüyor. Bazı yaptıkları sınıfın birbirini kaynaşmasını sağlarken tam tersi haline getiriyor gizlice yardım ettiği(böyle bir hoca ne kadar yardım eder işte gizlice taktik veriyor ki kendileri sorunlarını halledebilsin diye)  gibi ertesi gün yerin dibine sokuyor. Yani bu diziyi izlerken o kadar hocaları beğenmezdim. Şimdi düşününce hocalarım melekmiş. Bazıları not konusunda cimriydi ama onlar bile bunun yanında o kadar ufacık kalıyor ki bana sevimli geldi ne deyim.Ayrıca japon versiyonu da var galiba ilgililerine J






 Yani bunu izlerken -halime şükredeyim böyle bir hocam hiç olmadı- diyerek kendimi teselli ettim. J

İzlerken pişman olmayacağınız bir dizi.J    Hüzünlü seyirler L





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^