Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

2013 Music Bank İstanbul !!!



Nette dolaşırken yeni gördüm ve o kadar mutluyum ki anlatamam bu sene yapılacak olan Music Bank 2013 İstanbulda yapılıyor ve liste belli olmuş listeyi vermeden önce sizlere duygularımı söylemek istiyorum ne zamandır tüm korecanlar ah keşke gelseler o dadlu çocukları görsek bir dinlesek kimisi-oppa diye bağırsam- hayalleriyle beklerken sonunda beklenen oldu. Aslında önceden de gelen olmuştu JYJ gibi ama bu başka 
bu resmen ikinci şölenimiz hohoho bu gün uyku yok bana sabaha kadar bir şeyler bulmaya çalışırım artık ben. Resmen benim için geliyorlar hediye bu bana. O gün benim doğum günüm çünkü. Hediyemi kabul etmek için gitmeliyim hehhheeee.Neyse size nerede ne zaman olacak onları söyleyeyim.


Yer:İstanbul Ülker Arena 
Tarih:07.09.2013 
Grup Listesi
  • SUPER JUNIOR
  • MBLAQ
  • BEAST
  • AILEE (solo)
  • FT ISLAND
  • MISS A


Arkadaşlar fiyatlar açıklandı , bilerler 12 Temmuz Cuma günü satışa çıkacak.

[Resim: PJwNsF2.jpg]

Etkinlik: Music Bank Dünya Turnesi 2013 ISTANBUL
Tarih: 7 Eylül, 2013 (Cumartesi)
Kapı Açılış: 17:00 
Konser Başlangıcı: 19:00
Mekan:Ülker Sports Arena
Bilet Satışı: 12 Temmuz Cuma günü
VIP Area (Ayakta): 375 TL
Platinum (Ayakta): 215 TL
Golden:175 TL
Silver: 135 TL
Bronze: 77 TL

Sanatçılar: Super Junior, BEAST, MBLAQ, FTISLAND, miss A, Ailee
Düzenleyen: KBS, AATJ



İYİ EĞLENCELER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^