Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Who Are You/2013 !!!


Korkmak isteyenler mutlaka izlesin aslında korku tutkunları pek korkacağını zannetmiyorum şahsen  korktuğum söylenemez fakat dizinin ilerleyişi gerçekten ilginç ilk başta olaylar çok hızlı ilerledi ama gidişat gayet heyecanlı.
Başlama sebebim ne olabilir? Tabii ki Taecyeon (2PM in adam gibi adamı aralarında en erkeksi olanı o hatta öyle tavırları var ki Türk erkeklerine benzettiğim oluyor. Fakat en son bir show programında izledim kendisinin içinden bir sevimli ayıcık çıktı çok hayal kırıklığına uğradım aslında koreli bir sevimli karizma olarak gözüküyordu ve gayet normal bir görüntü fakat. Önceki gördüğüm haliyle zıt olunca biraz tuhaf hissettirdi. Neyse bu kadar magazin yeter!! :D ) 





Dedektif Yang Shi-On bir operasyondan dolayı hastenelik olmuş  ogün olanlar hakkında hiç bir şey hatırlamıyordur. Uyandığında ise çok uzun zaman geçmiştir ve  kimsenin göremediği şeyleri yani ölen insanları görmektedir. Doğru anladıysam haksız yere ölenler ya da cesetleri gömülmeyenler de olabilir yani anlayacağınız çeşitli sebeplerden ötürü iki dünya arasında sıkışıp kalan insanaların nasıl öldüğünü bulmak için mücadelesi başlamıştır. 







Daha çok olaylar ölülerin Dedektif Shi bulup yardım istemesiyle başlıyor. bunlar olmadan önce Dedektif Shi ölenlerin ve ya davalardan kalma eşyaların tutulduğu bir karkolumsu mu demeliyim öyle bir yere atanı işte orada görevli şapşikte -Dedektif Cha Gun Woo  (Taecyeon)- Hareketleri falan olay olmuş ben bayıldım.












Taecyeon'a çok yakışmış bence :D- 

Dedektif Shi gördüğü ölülerin durumuna göre hareket ederken Dedektif Gun Woo ise tam tersi hiç bir şekilde bu tar şeylere inanma gördüğünü bilir sadece ve üstü olan bu kadının olayları ayrıntılarıyla nasıl bildiğini bulmak için uğraşır hatta bunu öğrenebilmek için meraktan çatlıyordur.    -şu anlık öyle-. 









Bence sonunda neden bu hale geldiğini öğrenecek tabii bu benim fikrim senaristin ne yapacağı hiç belli olmaz. Sadece ben böyle bir düşünce içersindeyim. Ve en çok merak ettiğim en başta bir Dedektif Lee Hyung Jong rolundeki Kim Jae Wook başta operasyone giderken gözüktü adam daha ilk bölümden mort anlamadım ruh olarak geri i döncek acaba, aslında dizinin en çok merakla beklediğim kısmı burası bekliyoruz bakalım.  :D  Yine çok konuştum, beraber izleyip görcez nasılsa :D
Çok ilginç ve eğlenceli bir diziye benziyor ilk iki bölümü yayınlandı kaçırmayın çingularım :D



Gerim Gerile İzleyelim... :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^