Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Shark (2013) !!!





Dramları izlesem de çok tarzım değil aslında diğer dizi gibi izlemeyi düşünmüyordum fakat dedim nasıl acaba konusunu falan okudum biraz ilgimi çektim baktım bayağı heyecanlıymış senarist maşallah sürprizler aksiyon gerilim döktürmüş bence.Ayrıca Kim Nam Gil in 


 hiç bir dizi ve filmini izlememiştim ve adama bayıldım kendimi bir aktör 
keşfetmişim gibi bir mutlulukla izledim. Aranızda bağenenler olursa fazla sulanmayın kendisi evli . hohohohhooooo 




                                                                        müzik





Lise hayatında babası ve kız kardeşi ile bir zengin ailenin yanına taşınırlar babası evin şoförlüğünü yapar. Evin dedesi para kazanmak için her yol mubahtır felsefesinde bir adam, oğlu ise kadından kadına -parayı nerde harcıcam bi dahamı gelces dünyaya (piiiss gıcık huysuz çipimsi bir adamJ)- havalarında tabii karısı delirme noktasında en sonunda Kanada ya kaçar kız ise bu çocukla aynı sınıftalar tanışmaları okulda oluyor daha sonra anlıyorlar aynı yerde olduklarını neyse bunlar çok iyi arkadaş olurlar. Han Yi-Soo ve Jo Hae-Woo birbirlerini seviyorlardır. Bir gün ormanda dolaşırken kız Yi soo yu kameraya alır ve en sevdiği şeyi sorar daha sonra ben bir gün ortadan kaybolsam ne yapardın diye bir soru sorar. Çocuk da seni bulana kadar arardım der ölünceye kadar hatta seni bulana kadar ölmem der(çok romantik değil mi ama bence bu dizide ne kadar takıntılı bir adam olduğunun gösteriyor). Dediği gibi de olur.



Yi so nun babası patronun isteği üzerine oğlunun yaptığı vur kaç olayını üstlenmesini ister bunu yapacakken eski yaşamından biriyle karşılaşır ve öldürür. Daha sonra karakola giderken zehirlenerek öldürülür.





Yi- soo babası öldürülme sebebini bulmaya çalışır. Kız kardeşini arar daha sonra jo hae- woo ya veda edercesine konuşurken telefon kulübesini bir kamyon zer geçer işte bu olay Yi soo nun dönüm noktası olacaktır. Hayatının intikamını almak için yüzünü ismini değiştirir. Kore ye çok manidar bir günde- hae-woo nun düğününde- döner. Hem de Hea woo en yakın arkadaşları olan kişiyle evleniyordur.


Yi- soo aşkını hala unutamamıştır. Ama bu aşk onu durdurmamalıdır bunu biliyordur fakat kalbi buna engel olacaktır.Bunu söylemeden geçemeyeceğim Yi soo kızı bulduktan sonra kendini hatırlatmak için eski konuştukları ve yaptıklarını yapar. Artık böyle yapınca büyük ihtimal kız anlayacak.





 İntikamı ve aşkı arasında kalan adam bakalım neler yaşayacak izleyip görelim sonunu bende izlemedim çok merak ediyorum. Bu dizi beni bayağı sardı açıkçası daram sevenler kaçırmasın kesinlikle…


-bööhüüü bu sahneyi izlerken çok üzüldüm yaa!-


İhtiraslı seyirler... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^