Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Empress Ki 2013 !!



Bir solukta 25. bölüme geldiğimi bile fark etmeden dedim ki kal yaz bunu artık yazmasan olmaz dimi yani :D şuan ara tatilde olmanın verdiği rahatlıkla başladım yazmaya neyse uzatmayayım ve dizimizi anlatayım :D
yine Ha Ji Won ve den beklenen oyunculuk performansı hiç yanıltmadı hatta fazlasını bile sergiliyor kendisi "A flower frozen ( biraz sınırları aşan bir filmdir söyleyeyim)" filmini izleyenler bilir ben hep oradan hatırlıyorum niyeyse :D Oradaki kralı burada görünce böyle bir gözlerin açılmadı değil ağzımda yamuk bir gülüş olaya biraz avamca baktım farkındayım ama ne yapayım anlık tepkim buydu olamaz mı yani :D aslında dizi bana göre fazlasıyla uzun 50 bölüm gözünüz korkmasın derim kadro fazlasıyla sağlam neden derseniz oyuncuların yarısı bir çok dizi de baş rol oyuncusu zaten görünce direkt tanıyacaksınız. Zaten baş rol Ha Ji Won olunca dedim bu izlenir  ki bu aktristi bilirsiniz hiç bir absürt dizide oynamamıştır hepsi kaliteli dizi ve filmlerdir. 




Hangisi size acı verir size ya da hangisi intikam alma isteği uyandır içinizde ; vatanınızı kaybetmek, sevdiğinizden ayrılıp bir başkasına eş olmak, anne ve babanızın ölümünü seyretmek ya da evladınızı doğduğu gün gözlerinizin önünden kayıp gitmesi sizce hangisi?


Açıkçası bunlardan birini yaşasaydım intikam alamazdım çünkü artık o güç kalmaz kendimi yitirirdim sanırım fakat Sungnyung bunların hepsini yaşamasına rağmen hırsından vazgeçmeyen bir kadın vatanı, sevdiği adam, bebeği uğruna, gözleri önünde öldürülen arkadaşları  uğruna her şeyi göze almış biridir.
Sungyung ülkesi işgal altına alınınca annesi ve kendisini köle olarak alırlar işgal altında ki kralın oğlu da gözaltındaki bu kadınların kaçmasına izin verir fakat işgal edenler bütün hepsini kaçarken öldürür kurtulanlar arasında Sungnyung da vardır tabi ilk şoku ilk acıyı ilk ayrılığı o zaman yaşamıştır annesini kollarında can verirken seyretmiştir ve artık yaşamak için çare aramaktır tek düşüncesi .




Semtin mi derler yoksa dönemin mi bilemem ama  namı diyar "Çakal" olmuştur erkek kılığındadır ve muhteşem kıvrak zekası ve çevikliğiyle soyluların gizli saman altı işlerinde yardım eder fakat Sungnyung'un bunu yapma amacı vardır annesinin katilini bulabilmek ve o sırada yasak yoldan tuz ihracatını yapıldığından eski kral da bunun kimin yaptığını bulabilmek için Çakalla görüşür ve her şey orada patlak verecektir daha sonra birbirleri çok iyi anlaşan iki dost olacaklar ve bir bir bütün sırlar açığa çıkmaya başlayacaktır bir de  El Temurun başka bir işgalde doğru hatırlıyorsam abisini öldürüp tahta geçmeye çalışan bu -haysiyetsiz mi desem ne desem bilemedim- adam :D




  Kralın oğlundan kurtula bilmek için de bir plan yapmıştır ve planladığı gibi gitmemiştir Sungnyung kralın oğlunu kurtarır ve birde kralın oğlunun kalbini çalar bu iki genç kızı sever şefkat besler fakat bunu arkadaşlıktan dolayı olduğunu hissetmektedirler.





 Çünkü Sungnyung erkek olarak biliniyordur. Dediğim gibi kraliyette yavaş yavaş her şeyin ortaya çıkmasıyla Sungnyung büyük bir sınavdan geçecektir.  




Savaşta  her şey mubahtır , intikam soğuk yenen bir yemektir ilkesiyle planlarında yavaş, emin adımlarla ve soğuk kanlılıkla ilerler bakalım Sungyung planında başarılı olabilecek mi?  Ben de heyecanla bekliyorum :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^