Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Bağımlısı olup kurtulmak istediğim MSTAR oyunu!!!



Türk ve Kore ortaklığıyla yapılmış aslında Kore oyunu, Türkçe versiyonu da yapılmış olan bir oyun Mstar çok uzun zamandır var olan bir oyun ama ben sadece 3 ay önce buldum hatta daha önce denk gelmiştim ama dedim aman onu yüklemekle kim uğraşacak ki birde Koreyle alakalı olduğunu bilmiyordum o da var ama daha sonra kız kardeşim oynarken gördüm meraklandım baktım oyuna  oynamaya başlayınca da çok beğendim ve sevdim.
Ve biz korecanların en çok hoşuna gidecek bir şey söyleyyim öncelikle kore şarkısı fazlasıyla var oppalrınızı, nunalarınızı dinlerken dans edersiniz artık en çok bunu seviyorum kore şarkısı var :D

Evet gerçekten bağımlılık-sawako bu durumdan oldukça rahatsız hatta şu yazıyı ne zamandır yaz diyor kısmet bu güneymiş:D- yapan bir oyun ama bazı şeylerden o kadar sıkıldım ki oyunu bırakmak istiyorum ama eğlencesinden kendimi alamıyorum sizlere bütün detayıyla anlatırken içimdeki her şeyi pöykürmek(atmak,kusmak) istiyorum. çünkü oyunun bazı şeylerinden bunaldım oyundaki yaşadığım eğlence olmasa bırakırdım ama level de yükseldi nasıl bırakayım hevesi oluştu içim de :D
Önce beğendiğim kısımlarını anlatayım daha sonrada insanı bezdirecek olası durumları söylerim :D
oyun içeriğinde farklı modlar falan var genelde arkadaşlık ve oyun sitesi diyebilirsiniz buna tabi bunu oyunun dışına taşıyanlar mı arasınız reelle sanalı karıştıranları mı ararsınız illet bir şey yani oyunun görevlerinden biride çift olmak olunca hal bayağı bir karışıyor haliyle oyun için aman görev olsun çift olayım düşüncesiyle başlayan arkadaşlık ciddiye dönüşünce (tabi bazıları gerçekten direk ciddiyetle başlıyor o ayrı ki ben bu düşünceyi hiç anlamıyorum oyunun ne gibi bir aşk beklenir orası da tartışılır.)  can sıkıcı oluyor bana gör gereksiz yani oyun oynayayım aman bir dünyanın saçma çalkantısından uzak kalayım şöyle bir çoşayım hissiyatıyla girdiğim oyun "Dallas" filmine döndü desem yeridir. başta çömdüm pek bir şey umursamıyordum level yükseldikçe arkadaş sayısı artıyor Allahım! bir de Güzin abla rolüne girdim;neymiş efenim sevden ayrıldım da ne yapsam ben şimdi yok onunla kavga ettim ne yapacağım bu rolden bir an önce çıkmam lazım fakat olmuyor tutamıyorum ki çeneyi :D sormayın sevgilisinden ayrılanlar yok efendim benden habersiz çift modu oynadın ben sana demedim mi benden başkasıyla bu mod oynanmayacak serzenişleriyle dolu bir aşk hikayesi... görebilirsiniz.
Tabii bu demek değil ki oyun kötü bilakis çok zevkli bu kadar söylemlerime rağmen halen daha oyunu bırakmış değilim ve çok eğleniyorum tabi bu yukardaki anlattıklarım olmasa daha bir eğlenceli olacak ya neyse...
Şunu belirteyim oyun aslında geyet güzelde her zaman olduğu gibi içine girn şahsiyetler ortamın bütün o esprisini alıp götürüyor can sıkıyorlar mesele şahsını kaybetmiş olanlardan dolayı maalesef.
Başka bir yönden bakacak olursak aslında bu olayları izleyerek de büyük keyif alabilirsiniz artık öyle yapıyorum o kadar ilginç mevzular çıkıyor ki gülmemek elde değil. Ama online oyun arıyorsanız helede kore yapımı tavsiyemdir bi bakın derim ama benim gibi bağımlı olmayın sakın ha neyse işin "ormantik" kısmını geçip amacına gelirsek;
Malumunuz (her korecanın bildiği gibi) kore de yıldız olmak farklı bir şeydir bu oyunda da öyle bir
durum var oyun size görevler veriyor onları yapıyorsunuz ve puan lar tp er kazanarak level atlıyorsunuz tecrübeniz arttıkça güzel oynuyorsunuz oynadıkça eğleniyorsunuz eğlendikçe yıldız olma hayalleri (uppss fazla uçtum galiba ööhhöhh kendi hayallerimi açığa çıkarmamalıydım:D ) her
neyse
oyun modlardan oluşuyor demiştim tek tek anlatmam cidden çok uzun sürecek ama en çok sevdiklerimi yazarsam daha iyi olur sanırım genelde de bunlar seviliyor gördüğüm kadarıyla;


  • Baloncuk savaşı coşku
  • Baloncuk savaşı hepsini ez takım modu (favorimdir kafalarına şapkayı yedikleri zaman benden mutlusu yok -hahah:D-)
  • Baloncuk savaşı çift modu
  • Baloncuk savaşu buluşma
  • ve Dans Savaşı Takım Yıldızı ( bu da favorimdir çünkü hediyelrri var -hehe :D-)

Evet dans edenler etmeyi sevenler ve merak edener bu oyun cidden eğlenceli söyliyim yok sonra vay efendim misaki bize böyle şeyleri neden söylemedin demeyin.Benim bu saçmadan düzmece yazımı sabırla okuduğunuz için çok teşekkürler :D
Neyse son olarak videolarla bitirelim; :D
                                                                     
                                                            çift modu

çoşku modu

                                                         hepsini ez modu

takımyıldızı

Sanırım bu kadar yeterli meraklılarına şimdiden iyi eğlenceler :DD


resme tıktık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^