Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Music Bank Full Yayın


Evet geçtiğimiz 7 Eylülde Music Bank'a Koreli birkaç grup geldi.Biz de hem gitmiş olanlar hem de gitmemiş olanlar için bu konuyu bloga yazalım dedik- özellikle gitmemiş olanlar için yazdık,izlemekten mahrum kalmışlar için, benim gibi, bizim gibi:( -

İlk zamanlar gidemediğimiz için biz de üzülsek de - hatta resimlerine bile bakmadık moralimiz bozulmasın diye- artık üzülmeyin alternatifimiz geldi.Asya Fanatiklerinin Full yayınını verdiklerini sonunda görünce o kadar mutlu oldum ki anlatamam-şuan ben de izliyorum ve süper bir ortam varmış ve bunu kaçırdığım için çok üzüntü içerisindeyim ama olsun- .Can Korecanlar gitmişler orayı bir güzel doldurmuşlar sağolsunlar,  oppalarımız unnilerimiz gelmişler.Sadece Korecanlar değil  onlar da heyecanlı görünüyorlardı ya da ben mi öyle gördüm? -neyse yazımı bitireyim ben de devam edeyim izlemeye demi?- 


Oppalarımı izlerken aklıma geldi dayanamadım yazayım dedim hemen bloga aşağıya linki iliştireceğin oradan izleyebilirsiniz emek hırsızlığı yapmak istemem açıkçası(bize yapılıyor ne sinir bozucu biliyoruz) direk paylaşım sitesinde izleyin dimi Korecanlarım çingularım hadi iyi seyirler...



 MUSİC BANK IN ISTANBUL izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^