Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

28 Haziran 2014 Cumartesi

Cruel City / 2013 !!! :)



Bu diziyi izleme konusunda kararsızdım ama dedim dizilerimin bölümü gelmemiş dedim bir bakayım beğenmezsem devam etmem ama yayınlanan son bölüme kadar izledim ve devamını heyecanla beklemekteyim :) Dizi aksiyon suç üzerine daha çok yine heyecan dolu bir diziyle karşımıza çıkmış senaristimiz canımız :) Yazar: Yoo Seong-Yeol 

Jung Si hyun( Namı diyar;Doktor'un oğlu) -Jeong Kyeong Ho-



 Uyuşturucu bağımlılığından annesini kaybetmiştir.Ve annesinin kuryeliğini yaptığı adam safari ajushi ve jin soo ablasının yanında kalıyordur annesi öldükten sonrada bu böyle devam etmiştir.

(bu çocukta sağ kolu)

Fakat öz ailesi olmadığı için bir süre yetim hanede kalır ve orada tanıştığı arkadaşı  Gyung Mi  yetim haneden kaçtıktan sonra bile onunla iletişimini koparmaz ta ki artık işler farklılaşıp büyüyünceye kadar. Si hyun annesinin intikamını almak için mafyaya girmiştir. Ve büyük uğraşalar sonucu hatrı sayılır bir mevkiye ulaşmıştır ve polis onu arıyordur. Onu bulabilek için Gyung Mi gizli bir şekilde anlaşma yapılacağı bir gün aralarına girer ve o gün onu ortadan kaldırırlar.


Ji Hyung Min daha evlenme teklifi edemeden kaybetmiştir sevdiği kadını bunu hırsı ve işine bağlılığı onu bu yola sürüklemiştir.


Ve Gyung Mi'nin yetimhaneden kardeşi Soo Min'e gizli bir görev verir ve aralarına istihbarat için yolar.(Kızın gül gibi akademisini de yakıyor sinir adam hırsı yüzünden :P)


İşte asıl mesele Si Hyun ve SooMin'in karşılaşması ve yaşayacakları.Aslında Soo Min Doktor'un oğlunu bulamaya çalışıyordur ablasını öldürenin o olduğunu zanederek :(


Ama ona olan duygulaını hesaba katamaz ya onun o  sevdiği adamın o olduğunu anlarsa aman ne yazdım böyle neyse işte ikilemde yaşayacağı anlar başlayacak yani...




Dizi biraz da ajan olarak görev yapan görevlilerin yaşadığı zorluğu gösteriyor gibi; ama bence insanların çıkarları için yapamayacağı şey olmadığını gösteriyor.



Bence bu dizide Si Hyun - doktorun oğlu :) - benim için tam bit yanlız şovalye yada yanlız ağlayan adam yani nerede duygusal tamlama varsa adama yakışıyor anlayacağınız.


Aksiyon suç olduğu kadar duygusal olan bir dizi dram sevenlere coşkuyla tavsiye ederim. Son olarak sevimli bir foto ve  videoyla sizlere keyifli seyirler dilerim çingular :)



:/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^