Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

8 Temmuz 2014 Salı

Kanlı Bataklık ( Karen Young)


Genç avukat Camille iş kolik bir kadın kocasının alkolik olması yüzünden ayrılmış ve tamamen kendini işene vermiş adaletin gerçekten olmsı için savaş veren bir kişi işte onun Kanlı Bataklığa geri döndüren de bu cinayetti bunun peşinden gitmeliydi.





Babası ona her ne kadar seri katil yakalandı dese de ona göre o değildi ve öldürülen kadın kocasının kızkardeşiydi bu olayın üzerine kalmasından çok endilenmişti bunu çözmesi gerekiyordu ve olayın olduğu yere gitmeliydi bulmalıydı hapiste gereksiz yatan masum kişinin kurtulması gerçek katili bulması gerekiyordu.Çünkü bir katil cinayetten sonra silahı ortalıkta bırakıcak kadar aptal olmazdı.




 Jack onu gördüğünde çok şaşırmıştım tam 7 yıl olmuştu 7 yıl eski eşi neden gelmişti ki hemde bu en acı günlerin de ...



Olayların Camille etrafında dönen bir olay örgüsü hırslı başarılı ve aşk dolu bir kadını anlatmakta.



Bir cinayet için işin içinde neler döndüğünü tek tek görmüş oluyorsunuz ben okurken şunu düşünüyorum basit bir kitap fakat öldüren adam neden bu kadar öldürmek için uğraş içinde? Başka bir şey olmalı dedim kendimce.


Gerilim-polisiye seviyorsanız eğer okumanızı tavsiye edebileceğim kitaplardan zevkle okumanız dileğiyle :D

1 yorum:

  1. Okumak istediğim 3 kitap var, şu an artık 4 oldu :D Bu kitabı istiyorum :))

    YanıtlaSil

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^