Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Horror Story 2012


Kanlı cinayet dolu filmler her zaman dikkatimi çekmiştir. Bilindiği gibi gerilim kan dolu filmlerin belli bir gidişatı vardır başta her şey normaldir.
Daha sonra hayatını sakin yaşayan biri, bir psikopatın eline düşer ve amansız bir can mücadelesi başlar sonunda bu başarıyla sonuçlanır. Eğer arkadaş grubu şeklinde bir gerilimse bu gruptan tek bir kurtulan olur ya da o da son saniye avlanır vs.



Kanı seven bir adam kokusunu vücuttan çıkarken ki o kanın hali, rengi adamı rahatlatıp uyumasını sağlıyordur.

Sırf uyuyabilmek için insanları kaçırıp onları öldüren bir tip fakat asıl hikaye bu adamla alakalı değil en son kaçırdığı kız onun kendisini öldürmesini engellemek ya da geciktirmek için ona kanlı gerilim dolu hikayeler anlatmaya başlar birbiri ardına gelen biri diğerini aratmayan cinsten hikayelerdir.



adam her duyduğu hikayeden zevk almış görünüyordur kız bunu fark edince hikayelerine devam eder.





Şunu belirtmeliyim ki bu olanlar şu bizim izlediğimiz yok hayalet geldi böö!! Vay efendim vampir beni ısırdı kaşındırdı tipinde bir film değil olma olasılığı olan hiç bir insanın başına gelmesini istemeyeceği cinsten olaylar bu yüzden korku filmi manyağı olanlar korkacağınızı düşünüyorum çünkü kurgusallıktan çok gerçek olabilecek konular.



Arada kaynayan bir hikaye var tabi :D artık onuda şöyle yorumladım "sanırım başka mevzu bulamadı bunu koymak zorunda kaldı" dedim kendimce.



Koreli muhteşem senariste şunu demeden alamadım kendi mi izlerken "sen ne yaşadın böyle" ya da "kafan mı güzeldi bunları yazarken" !!!

Korku-Dehşetli bir film izleme kıvamındaysanız kaçmaz şekerler :D

3 yorum:

  1. Tam benim tarzımda :D İzlenesi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet senin tarzın yazarken dedim eğer izlemediyse kesin izler bunu :D Ozaman benden sana gelsin şekerim :D

      Sil
  2. Nerdeen keşfettim blogunu hatırlamıyorum ama baktım yer imlerinde duruyor. Bakayım dedim ve aşağı doğru inerken bum bunu gördüm. Son zamanlarda psikopatça,psikopat katillere takındım başladı. Çok da kaliteli bu tarz film bulamadığımdan yazdığın kadarıyla ilaç gibi gelecek bu film arayışlarıma. Teşekkür ettim.

    YanıtlaSil

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^