Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

3 Temmuz 2014 Perşembe

mim #1 penceremden




Karşı apartmanı görür benim pencerem gelen giden herkes görünüyor buradan işte orta okul Türkçe öğretmenim neeee taşınmışlar mı ama neden ki niye gidiyorlar yoksa tayinleri mi çıktı ama düşünceli elinde birkaç şeyle eve doğru giderken tek noktaya bakıyor. Onu böyle gördüğümü pek hatırlamıyorum. okulda genelde öğrencileriyle uğraşan başarısını yükselten çok iyi bir öğretmendi ve hala da öyle tabi acaba buradan gitmek mi istemiyor ya da başka bir sıkıntısı mı var ki.








Baya da yaşlanmış mı ne eşini yani  sosyal bilgiler öğretmenini göremiyorum yalnız tek gelmiş sanırım. Artık balkonlarının önünden geçerken selam veremeyeceğim öylece boş pencereler tuhaf hissettim 
kendimi. Acaba nereye gidiyorlar merak ediyorum doğrusu. 
Bu arada şu yazdığımı görse sanırım kafamı uçurur muhakkak hata yaptım yazarken nasıl cümle bu böylemi yazılır diyecektir eminim ortaokuldayken yazılarımızda ki yanlışlara baya bir kızardı sahi şiir ezberlerdik her hafta neden hiç biri aklımda değil ne kötü  öğrenciymişim.
uzaktan gözlerimle uğurluyorum saygıyla hayatta mutluluklar dileyerek..
 Kuronuma'nın fikir baloncuğundan aldığım ilk mimim haydi hayırlı olsun :D 
Geç kaldım haklısın sawakocum( şuan da duyar gibiyim "sana hemen yaz demedim ben" )  ama sonunda yazdım :D





2 yorum:

  1. Sağol canım mimi cevapladığın için ama şu an çok kötü oldum..Artık A.. hocayı yürüyüş yaparken göremeyeceğim demek ki.. İ.. hoca da başka bir şehirde, başka öğrencilere kitap ve şiir ikilisini sevdirecek..Hatırlıyorum da, o zamanlar ne çok kızardık, bir haftada her ikisini nasıl yapalım diye ama şimdi anlıyoruz kıymetlerini..Özleyeceğim.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım özlenmez mi hiç bazen kızardım da severdim de saygıyla birlikte sevdiğim öğretmenlerimdendi her ikisi de :)

      Sil

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^