Misaki'nin Atölyesi'ne Hoş geldiniz!Yukarıda,kulaklık şeklindeki tuşa tıklayarak müzikleri dinleyebilirsiniz! ^^

5 Eylül 2014 Cuma

Koukou Debut / High School Debut (manga) 2011


Mangasıyla başladığımı zannettiğim fakat ilk filmini izlemişim meğerse :D Her uyarlamada olduğu gibi bununda animesi ve mangası filminden daha iyi olduğu yadsınamaz  fakat mangaları okumayanlar için kesinlikle okumalılar diyorum o kadar eğlenceli ki .. Manga okumak anime meraklısı  olanlara hatta olmayanlara şiddetle tavsiye ediyorum manga okumalarını. 





                                                    1.manga versiyon;


En çok beğendiğim versiyon tabi ki Haruna ortaokulunda basketbol takımındadır ve ve kendini paralarcasına beysbol çalışmaları yapmış ve okulun en iyi oyuncularından olmuştur hatta örnek alınan bir sporcudur fakat gelgelelim ki Haruna bütün kız özelliklerini yitirmiştir. Etek giydiğinde erkeğin giymesinden pek farkı olmayan şıklıktan uzak bir görüntü oluşur. Giydiği kıyafetler de tamamen erkeklerin tarzında olan şeylerdir fakat Haruna artık bir sevgili istiyordur. Liseye başladığında artık bunun olmasını istemektedir. Ama O ne buna dair bir bilgi ne de bununla ilgili bilgi vericek biri vardır. ama çıldırmışcasına bunu yapmak ister ve okulunda popüler olan üst sınıfındaki "Yoh" bu işte uzman biridir fakat artık bu tip durumlarda bulunmak istemiyordur. Yoh  kızın bu  kendisine olan içten ısrarı yüzüden kabul eder. Harunanın mutluluğuna diyecek yoktur artık. Onun da bir sevgilisi olacaktır. Aşkın ne demek olduğunu öğrenecektir büyük bir heyecana kapılmıştır. Fakat bazı şeyleri yanlış algılayan Haruna heleki bu aşksa ciddi mana da beceriksizdir Yoh'un Harunayı eğitirken çıldıracağı Harunanınsa Yoh'a karşı büyük bir hayrınlık beslediği bir eğitim oalcaktır. Haruna minnetle beraber korku içinde onun dediklerini uygulayacağına söz vermiştir fakat arlarında bir anlaşma vardır Haruna Yoh'a aşık olmamalıdır.  

                                                  2.anime versiyon ;




açıkçası animesi manga kadar tat verdiğini söyleyemeyeceğim cidden manga okumak çok daha farklı bir şey anime de bazı detaylar atlanıyor genellikle haliyle manga kadar hissetirmiyor animenin sevdiğim yanı şu karakterlerin olaylara karşı verdikleri tepkileri tam olarak görme fırsatınız oluyor hatta anime manga sıralamasıyla bölümleri takip etmek isterseniz daha eğlenceli olacağını düşünüyorum :D
                                                                
                                                     3. film versiyon ;



ilk izlediğimde buymuş bakınırken fark ettim :D
ve anladım ki hiç de güzel değilmiş açıkçası bu kadar kısıtlama yapılarak bir çok konuyu atlayarak belli bir durumdan sonra biraz sıkıcı olmaya başlıyor. yok ben manga animeyle uğraşmam ya da ben sevmem öyle şeyler diyorsanız konuyu beğendim diyenler filmini izlesin derim konu ve gidişat aynı fakat arada ki konular tamamen kesilmiş şekilde maalesef .
daha fazla didiklemeden sizi 3 seçenekle baş başa bırakıyorum tatlı tatlı okyun, keyifle seyredin şekerlerim ^^ 

Uzun zamandır yazmadım ve "ripwolf "un hadi yaz yaz demesiyle yazdığım mangadır.  Kendime artık söz vermeliyim böyle uzun aralar vermeyeceğime :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Senin de söylemek istediğin sözler mi var? O halde ne duruyorsun? Fikrini benimle paylaş! ^^